Banjo
Banjo
Banjo-MH
Banjo-MH
DuoBanjo
DuoBanjo

novinka, 20.11.2006, 12:00:00
Novinka!

Po ročním ověřovacím provozu, nalétaných 4500 km a 200 hodinách bezmotorového letu Vám nabízíme řešení pro plachtění finančně dostupné a nezávislé:

dvousedadlovku
„DuoBanjo“



Přelety uskutečněné v roce 2006 lze nalézt na: onlinecontest.org

DuoBanjo

umožňuje:

  • plachtařský provoz bez pomocníků
  • motorový provoz bez omezení – létáte, kdykoliv se vám zachce
  • doletět si za dobrým počasím za rozumnou cenu
  • snížení ceny přímých nákladů na jeden vzlet do termiky (do 600 m) pod 70 korun (za let, ne za minutu!).
  • plachtařské vyžití bez stresů – případný problém s malou výškou řešíte vyklopením vrtule a nahozením motoru. V tom okamžiku máte k dispozici přes dvě hodiny motorového letu na dosažení letiště. Riziko poškození při přistání do terénu je vyloučeno.
  • provádění zdokonalovacích letů se zkušenějším pilotem kluzáku
  • dosahování solidních sportovních výkonů – výkonnostní index 80
nabízí:

  • prostornou kabinu s výborným výhledem, vybavenou ventilací, přestavitelnými pedály, 4bodovými pásy snadno přizpůsobitelnými Vaší postavě a s přístrojovým vybavením dle Vašich požadavků
  • osvědčený systém pohonu a vyklápění vrtule, zde vylepšený použitím elektrických pohonů a automatizací polohování vrtule a zaklápěcího procesu (bez počítače - jeden přepínač polohy NAHORU/DOLŮ)
  • účinné aerodynamické brzdy
  • oddělené kotoučové brzdy pro kola hlavního podvozku zajišťující zlepšení vlastností při pojíždění při silném bočním větru
  • řiditelné ostruhové kolo pro snadné pojíždění
  • možnost montáže záchranného systému – žádné kšírování osobních padáků a pouhých 13 kg hmotnosti navíc.
  • speciální pomocný podvozek, na který pilot umístí letadlo sám a s jehož pomocí může pilot na zemi manipulovat s letounem všemi směry, včetně vyvezení z a zpětného uložení do hangáru


Můžeme také dodat specielní transportní přívěs pro letadla (povolená hmotnost 750 kg - naložený) na přepravu a skladování DuoBanja. Používání tohoto přívěsu umožňuje provést vzlet do jedné hodiny po příjezdu na letiště, rozebrání a nakládka je delší jen o čištění kluzáku. Žádné čekání na ostatní, žádná rizika poškození v hangáru, jen trochu práce navíc oproti klasickému hangárování (také nebudete pro tento případ potřebovat specielní pomocný vozík). Další technické parametry na vyžádání.

Papír, jak víme, snese všechno, takže nejlépe bude přijet si to vyzkoušet osobně. Stačí se ohlásit 2 dny dopředu a zařídit počasí.

ProFe
Ivan a Václav Brandejsovi